من هیچی نمیگم

خنده کده

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

ایران ۱-۰ امارات / معجزه قوچی در دقیقه آخر، راه فینال هموار شد

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتبال ایران امروز طی آخرین مسابقه خود از گروه C رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه سانکروپ شهر بریزبین برابر امارات برای تعیین صدرنشین گروه قرار گرفت و توانست با گل دقیقه ۹۰ رضا قوچان نژاد به برتری دست پیدا کند.

ایران با این برد ۹ امتیازی شد و به صدر جدول گروه صعود کرد و باید منتظر تیم دوم گروه D باشد و امارات با همان ۶ امتیاز به رده دوم سقوط کرد.

در دیگر دیدار تشریفاتی این گروه بحرین دو بر یک قطر را شکست داد تا میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ با سه شکست با جام ملت های آسیا وداع کند.

ترکیب ایران:  علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، خسرو حیدری(۶۳ اشکان دژاگه) مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سروش رفیعی، علیرضا جهانبخش(۵۸ وریا غفوری) و سردار آزمون(۷۲ رضا قوچان نژاد)

 

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه در سومین و آخرین بازی از دور مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل امارات به میدان می رود.هردو تیم صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را قطعی کرده اند و در این بازی تنها به دنبال صدرنشینی گروه هستند.با توجه به اینکه تیم دوم این گروه به احتمال فراوان باید با ژاپن دیدار کند بازی روز دوشنبه برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی است.ژاپن قهرمان چهار دوره جام ملتهای آسیا بدون تردید بهترین تیم حال حاضر این دوره از مسابقات است و هیچیک از دو تیم ایران و امارات مایل نیستند در این مرحله با سامورایی های آبی دیدار کنند. ایران در این بازی نیازمند پیروزی است در حالی که امارات با نتیجه مساوی نیز صدرنشین گروه می شود که در این صورت باید با تیم دوم گروه D دیدار کند که عراق یا اردن خواهد بود.امارات به خوبی می داند که توان برتری مقابل ژاپن را ندارد، اما با شناختی که از نوع بازی تیمهای عراق و اردن دارد، شانس بیشتری برای رسیدن به چهار تیم نهایی را برای خود قائل است.

سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال بالاخره به روسیه رفت/ معروف: از همه دوستانم ممنونم

سرالکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد که از نظر خیلی ها بهترین مربی جهان در دو دهه اخیر بوده کارلوس کی‌روش را یکی از شایسته ترین مربیان شاغل در فوتبال امروزی می داند

کارلوس کی‌روش برای فوتبال ایران می تواند بیش از یک سرمربی باشد. او تجربه منچستریونایتد و کار کردن با بهترین ها (فرگوسن و کریستیانو رونالدو) را با خود می آورد. در فوتبال از دید کارلوس کی‌روش مشغله سرمربی فقط محدود به زمین فوتبال نمی‌شود. اوست که از ماه‌ها پیش از زمین تمرین گرفته ، تا محل هتل و وعده های غذایی بازیکنان را برنامه ریزی کرده است. با وجود تمامی مشکلاتی که کارلوس کی‌روش در راه آماده سازی تیم ملی ایران داشت او با دیدی کاملا حرفه ای سعی می کند تا از داشته های خود نهایت استفاده را بکند. از همان روز اول مسابقه ها کی‌روش رابطه بین تیم ملی و ایرانیان ساکن استرالیا را مدیریت کرد. ایران در طول این بازیها بعد از استرالیا بیشترین حمایت را توسط هواداران حاضر در ورزشگاه دارد و حالا این سلاحی است که هر حریفی از جمله امارات را به فکر فرو می برد.

شخصیت تیم ملی ایران با بودن کارلوس کی‌روش فرق کرده است. دیگر کسی نگران مصدومیت ها نیست. ایران تا همین جای بازیها از ۱۶ بازیکن خود استفاده کرده است که بیشتر از هر تیم دیگری است. اگر رضا قوچان نژاد روی نیمکت بنشیند بازیکنانی هستند که جای او را پر کنند. واقعا کدام مربی آسیایی اجازه می داد جلوی قطر سردار آزمون از اول در زمین باشد؟

ادیسون کودن با ادیسون نابغه !؟

گفته اند: وقتی ادیسون به مدرسه رفت، بعد از چند روز معلم کلاسشون نامه ای را به ادیسون داد و گفت بده مامانت.

مادر ادیسون نامه را باز کرد دید نوشته: فرزندتان کودن است، مدرسه ما جای کودن ها نیست.

 ولی مادر، نامه را برای ادیسون اینگونه خواند: فرزند شما نابغه است مدرسه ما نمی تواند بیشتر از این آموزش دهد شما شخصا آموزش او را به عهده گیرید

 و مادر ادیسون در منزل به او آموزش میدهد و با او کار میکند.

ادیسون در ۱۳ سالگی اولین اختراعش را به ثبت میرساند.

مدتی پس از فوت مادر، یک روز ادیسون برای خود جشن تولد میگیرد و در آن جشن، صندوق خاطرات مادرش را آورده، نامه را در جمع بازکرده تا به همه بگوید که من از بچگی نابغه بودم؛ با دیدن اصل نامه شروع به گریه میکند و در آنجا او پی میبرد چطور مادرش از ادیسون کودن، یک ادیسون نابغه ساخت. این افتخار مادر ادیسون است. هزاران درود بر چنین مادرانى.